Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Rodzina jest w życiu oparciem, czymś co chroni, co daje siłę - S. Loren

 

 

Śmiech jest ponadczasowy, wyobraźnia nie ma wieku, a marzenia są wieczne - Walt Disney

SERCEM Z UKRAINĄ

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Opiekun Klubu Senior + w Świerchowej

                                                                          Osiek Jasielski, dn. 19.05.2022 r.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Opiekun Klubu Senior + w Świerchowej

 

Gmina Osiek Jasielski, realizator Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku Jasielskim zaprasza do złożenia ofert na stanowisko: Opiekun w Klubie Senior + w Świerchowej.

 

  1. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie,

- wykształcenie min. średnie,

- niekaralność prawomocnym wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

- umiejętności w zakresie animacji społecznej,

- umiejętność pracy w grupie,

- predyspozycje: samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, konsekwencja w działaniu, terminowość, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność korzystania z przepisów prawa, umiejętność prac z osobami starszymi, cierpliwość, kreatywność oraz uzdolnienia artystyczne – rękodzieło, rzetelność, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność podejmowania decyzji,

- wysoka kultura osobista,

- znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

- nadzór nad realizacją programu działalności Klubu Senior +,

- opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją,

- odpowiedzialność za powierzony majątek,

- nadzór nad organizacją pracy specjalistów zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i możliwości finansowych oraz działań na rzecz seniorów,

- prowadzenie wymaganej dokumentacji dotyczącej działalności Klubu Senior +,

- przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych,

- promocja działalności Klubu Senior + w Osieku Jasielskim,

- reprezentowanie Klubu Senior + na zewnątrz oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Klubu,

- inne zadania zlecone przez Kierownika GOPS dotyczące działalności Klubu Senior +.

 

  1. Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku opiekuna należeć będzie w szczególności:

- opieka nad uczestnikami Klubu Senior +.

- prowadzenie zajęć literackich, zajęć komputerowych i muzykoterapii, zajęć z zakresu sprawności psychofizycznej osób starszych (ogólne ćwiczenia umysłu: gry planszowe, gry w karty, rozwiązywanie krzyżówek, łamigłówek i inne).

- organizowanie spacerów, wypoczynku na świeżym powietrzu, organizowanie czasu wolnego uczestnikom.

- wykonywanie czynności związanych z potrzebami uczestników, opieka higieniczna.

- sporządzanie notatek służbowych dotyczących uczestników, prowadzenie dziennika zajęć, listy obecności.

- zgłaszanie i uzgadnianie z przełożonymi zapotrzebowania na materiały do zajęć i ich zakup oraz ekonomiczne gospodarowanie nimi.

- dbanie o bezpieczeństwo uczestników oraz o czystość i estetykę stanowiska pracy.

- udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej i kierowanie się zasadami etyki zawodowej w trakcie wykonywania obowiązków służbowych.

- utrzymywanie stałych kontaktów z rodzinami uczestników Klubu.

- przygotowanie pogadanek, dyskusji, włączanie się w organizowanie spotkań i wydarzeń kulturalnych i rekreacyjnych.

- współpraca i współdziałanie z innymi instytucjami.

- motywowanie seniorów do działań na rzecz samopomocy i działań wolontarystycznych na rzecz innych osób.

 

  1. Informacja o warunkach pracy:

- rodzaj umowy - umowa o pracę ½ etatu,

- okres zatrudnienia – od czerwca 2022 r,

- miejsce pracy – Klub Senior + w Świerchowej,

- możliwość przemieszczania się po terenie Gminy Osiek Jasielski w ramach wykonywanych zadań z uczestnikami (wyjścia na spacer itp.). Ponadto w ramach organizowanych wycieczek, wyjazdów do kina, teatru, wyjazdy poza teren Gminy Osiek Jasielski,

- praca administracyjno-biurowa, stanowisko związane z bezpośrednimi kontaktami z innymi osobami, praca przy komputerze oraz z wykorzystaniem innych urządzeń biurowych,

- współpraca z Kierownikiem Klubu i Kierownikiem oraz pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej.

 

  1. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV),

- list motywacyjny (własnoręcznie podpisany).

- kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy) potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy,

- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone kursy, szkolenia,

- pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

- pisemne oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem Sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

- pisemne oświadczenie o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,

- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

- kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.0.530) są zobowiązani do złożenia wraz dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającymi niepełnosprawność.

 

  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Osieku Jasielskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć: osobiście lub przesłać pocztą na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku Jasielskim

38-223 Osiek Jasielski 9

w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na stanowisko Opiekuna Klubu Senior +”

lub pocztą elektroniczną na adres: gops@osiekjasielski.pl w nieprzekraczalnym terminie do 30.05.2022 r. do godz. 12.00.

 

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez użycie zwrotu „za zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.

 

  1. Dodatkowe informacje:

- kandydaci, którzy spełnili wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną,

- odmowa udziału w rozmowie kwalifikacyjnej lub nieusprawiedliwiona obecność spowoduje pozostawienie oferty bez rozpatrzenia,

- informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej GOPS  w Osieku Jasielskim: www.gops.osiekjasielski.pl,

- wszystkie nieodebrane dokumenty po upływie 14 dni od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną zniszczone.

 

  1. Klauzula informująca o zasadach przetwarzania danych.

Zgodnie z art.13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO) informuję, iż:

1)   Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku Jasielskim zwany dalej: „Administratorem”, reprezentowany przez Kierownika. Kontakt do Administratora - adres: Osiek Jasielski 9, 38-223 Osiek Jasielski, tel. 789235948, e-mail: gops@osiekjasielski.pl

2)   Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: e-mail:inspektorodo@op.pl.

3)   Dane zbierane są dla potrzeb prowadzonej rekrutacji.

4)   Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy w art. 221 oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązkowe w celu aplikowania na ww. stanowisko.

5)   Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i opiera się na Pani/Pana zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

6)   Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z art. 221 Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz przesłanka RODO z art. 6 ust. 1 lit. b i a RODO - tj. umowa, czynności zmierzające do zawarcia umowy oraz wyrażona zgoda w przypadku podania szerszego zakresu danych od wymaganych w ww. przepisach.

7)   Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

8)   Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji spraw związanych z rekrutacją.

9)   Dokumenty aplikacyjne kandydatów będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji, tj. 3 miesiące i 14 dni od ogłoszenia informacji o wyniku naboru. Po upływie 3 miesięcy, kandydaci, którzy nie zostaną zatrudnieni będą mogli odebrać złożone dokumenty w przeciągu 14 dni. Dokumenty nieodebrane w terminie zostaną zniszczone. 

10) Dokumenty aplikacyjne pracownika przyjętego odkłada się do akt osobowych i przechowuje zgodnie z obowiązującą kategorią archiwalną.

11) Dane osobowe kandydatów umieszczonych w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

12) Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych innym odbiorcom.

13) Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.

14) Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia jeżeli zajdą przesłanki do tych uprawnień. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.

15) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych.

16) W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

 

Kierownik

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Osieku Jasielskim

Ewa Cierlak

Banery/Logo